سری گلکسی S22 سامسونگ در دستیابی به هدف فروش 30 میلیونی شکست خورد

درباره سری گلکسی S22 انتظار می‌رفت تا بتواند جایگاه سامسونگ را به عنوان یک تولید کننده برتر تقویت کند، اما تولیدکننده کره‌ای به هدف خود نرسید. به گفته منابع کره‌ای، سامسونگ متوسط قیمت فروش (ASP) دستگاه‌های خود را تنها 2 درصد افزایش داده، در حالی که اپل شاهد افزایش 7 درصدی این میزان بوده است.

رسانه‌ها و تحلیلگران کشور کره اشاره کرده‌اند که سامسونگ ممکن است وجهه برتر خود را در خارج از کشور از دست بدهد، زیرا پرفروش‌ترین دستگاه این شرکت، گلکسی A12 فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه بوده و فروش گوشی‌های تاشو آن نیز کمتر از انتظارات در ایالات متحده بوده‌اند. انتظار می‌رود تا این روند نزولی در طول دوره تعطیلات نیز ادامه پیدا کند.

شکست سری گلکسی S22 در رسیدن به هدف سامسونگ

S22 سامسونگ

سامسونگ انتظار دارد گوشی‌های سری گلکسی S22 تا زمان عرضه سری گلکسی S23 به هدف فروش 30 میلیونی برسد که اکنون طبق تحقیقات انجام شده، گفته می‌شود که غول فناوری مستقر در کره در زمینه دستیابی به این هدف نیز شکست خواهد خورد. حتی افزایش فروش گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد، باعث کاهش علاقه مشتریان به پرچمدار کلاسیک این شرکت شده به نتایج کلی سامسونگ آسیب می‌زند.

گلکسی زد فلیپ 4 نیز در عرصه بین‌المللی و به ویژه در آمریکای شمالی، ضربه بزرگی دریافت کرده است. DSCC فاش کرد که تاشو جدید غول فناوری از نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فلیپ 3 عقب مانده و سهم عرضه آن در کانادا، ایالات متحده، ژاپن و چین از 10 درصد نیز فراتر نرفته است.

همانطور که در گزارش مربوط به کانترپوینت ریسرچ نیز گفته شده بود، سامسونگ در فصل سوم 2022، پس از اپل، در جایگاه دوم برترین تولیدکننده بازار موبایل قرار گرفته که با وجود افزایش فروش گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ و فولد، با 0.2 درصد کاهش سهم از نظر درآمد روبه‌رو شده است.

 

 

بی پی موبایل

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید