اگر با آیفون، آیپد، کامپیوتر مک یا هر دستگاه یا سرویس دیگر اپل مشکل دارید، راههای مختلفی برای تماس با تیم پشتیبانی مشتری اپل وجود دارد. در آموزش ارتباط با پشتیبانی اپل یاد میگیرید که چگونه از طریق تلفن با آنها تماس بگیرید، با آنها به صورت آنلاین چت کنید، با برنامه پشتیبانی اپل با آنها تماس بگیرید یا در توییتر پیام مستقیم ارسال کنید. در اینجا آموزش چت زنده پشتیبانی گوشی اپل در صورت نیاز به کمک در مورد هر یک از دستگاهها یا خدمات آورده شده است.
اگر به کمک نیاز دارید، اپل به طرق مختلف از محصولات و خدمات خود پشتیبانی میکند. یکی از آنها پشتیبانی از چت است. چت به شما امکان میدهد از پیام رسانی فوری در زمان واقعی برای تماس با تیم پشتیبانی اپل از طریق وب سایت آن استفاده کنید. چت اپل زمان پاسخگویی سریعتری را ارائه میکند، بسیار سریعتر از ایمیلها. در واقع، بسیاری از کاربران چت را به ایمیلها و تماسهای تلفنی ترجیح میدهند.
آموزش چت زنده پشتیبانی گوشی اپل
چگونه با پشتیبانی فنی اپل تماس بگیریم؟ آموزش ارتباط با پشتیبانی اپل میتواند به هر سؤالی درباره محصولات اپل، سختافزار (iPhone، iPad و غیره)، نرمافزار (iOS، macOS، FaceTime، Pages و غیره) و خدمات (iCloud، Apple Music، iMessage و غیره) پاسخ دهد. در ادامه آموزش گفتگوی آنلاین با پشتیبانی اپل را خواهید خواند.
- برای چت آنلاین با پشتیبانی اپل از وب سایت اپل دیدن کنید.
- روی Support در نوار منو واقع در بالای صفحه کلیک کنید.
- به پایین اسکرول کنید و در قسمت Get Support روی Start now کلیک کنید. این بخش در وسط صفحه قرار دارد.
- با این کار صفحه جدیدی با عنوان «Get the support you need.» باز میشود. (همچنین میتوانید با کلیک روی getsupport.apple.com مستقیماً به این صفحه دسترسی داشته باشید). همانطور که در زیر میبینید، چند گزینه برای شما وجود دارد. میتوانید از قسمت جستجو استفاده کنید، می توانید وارد شوید یا میتوانید روی “choose a product” کلیک کنید. ساده ترین راه برای یافتن گزینه پشتیبانی مناسب این است که روی «choose a product» کلیک کنید.
- اکنون، یک محصول یا خدمات را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر با آیفون خود مشکل دارید، روی iPhone کلیک کنید. اگر با Apple ID خود مشکل دارید، روی Apple ID کلیک کنید. اگر مک شما کار نمیکند، روی Mac کلیک کنید.
- پس از کلیک بر روی یک دسته، زیر مجموعههای بیشتری را مشاهده خواهید کرد. هر دسته ممکن است بیش از یک زیر مجموعه داشته باشد. برای حل سریع تر مشکل، زیر مجموعهها را دنبال کنید. اگر مشکل خاصی را که دارید نمیبینید، میتوانید مشکل خود را در بخش «Or, tell us in your own words» تایپ کنید و مشکل خود را توضیح دهید. روی Continue کلیک کنید.
- پس از این، نحوه دریافت کمک را انتخاب کنید. اگر گزینه چت زنده را میخواهید، بسته به دستگاه خود دو گزینه خواهید داشت: اگر از یک دستگاه اپل مانند مک یا آیفون استفاده میکنید، روی پیام ضربه بزنید. با این کار برنامه پیامها در دستگاه شما باز میشود و سپس با یک متخصص اپل پیامرسانی را آغاز میکنید. اگر این دستگاه اپل نیست، روی Chat ضربه بزنید. این یک پلتفرم چت مبتنی بر وب را باز میکند و شما با یک تکنسین پشتیبانی اپل در ارتباط خواهید بود.
- اکنون باید یا با Apple ID و رمز عبور وارد شوید یا شماره سریال یا IMEI محصول خود را وارد کنید. چگونه شماره سریال خود را پیدا میکنید؟ بسیار آسان است. فرض کنید مشکل Mac دارید، میتوانید شماره سریال Mac خود را با رفتن به منوی Apple > About This Mac پیدا کنید. یا اگر مشکل آیفون دارید، می توانید شماره سریال را با رفتن به Settings > General > About پیدا کنید. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دکمه تماس نیز وجود دارد. اگر این دکمه را انتخاب کنید، میتوانید از پشتیبانی اپل بخواهید که با شما تماس بگیرد.
- ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا با یک فرد پشتیبانی صحبت کنید. نماینده بعدی در دسترس با شما خواهد بود تا به شما در مشکلات شما کمک کند. پس از اتصال، یک نماینده چت زنده از شما میخواهد که مشکل خود را توضیح دهید. بعد از اینکه مشکل خود را توضیح دادید، نماینده تمام تلاش خود را میکند تا راه حلهای ممکن را با شما در میان بگذارد. اگر مشکل شما از طریق چت حل نشد، بهترین گزینههای ممکن برای حل مشکل به شما ارائه میشود.
جمع بندی
با این حال، اگر نمیتوانید درخواستهای خود را حل کنید، همیشه گزینههای دیگری در آموزش ارتباط با پشتیبانی اپل وجود دارد. همانطور که در بالا بیان کردیم، اپل گزینههای زیادی را برای درخواست و دریافت پشتیبانی فنی به شما ارائه میدهد. به عنوان مثال، میتوانید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید یا به فروشگاه اپل مراجعه کنید.